6 תשובות
אני כן זמר דיכאון קווקזי שהרבה לא מכירים כי הוא לא שר את המזרחית של אייל גולן ואנחנו לא בתקופה של אבי ביטר
שואל השאלה:
הוא שר פצצה
הוא שר פצצה
אנונימית
אכן זמר טוב ששר בסגנון חרא
לא
כן
באותו הנושא: