4 תשובות
כן זה גם לי קורה לפעמים אבל איו לך מה להיות מובכת
לפעמים קורה שקט אבל זה לא צריך להיות מביך בין חברות
אבל כן אם לפעמים קורה אין מה לעשות זה קורה
אבל כן אם לפעמים קורה אין מה לעשות זה קורה
שקט מביך, זה לא נראה לי הגיוני כי לא צריך להיות מביך בין חברות
כשאני הולכת עם החברה הכי טובה שלי ופתאום יש שקט זה לא שקט מביך אלא שקט של אין מה לדבר אבל זה בסדר
שקט מביך לדעתי לא צריך להיות עם חברות אבל יכול לקרות לפעמים
כשאני הולכת עם החברה הכי טובה שלי ופתאום יש שקט זה לא שקט מביך אלא שקט של אין מה לדבר אבל זה בסדר
שקט מביך לדעתי לא צריך להיות עם חברות אבל יכול לקרות לפעמים
זה בסדר גמור , אצל כולם זה ככה אין לך מה להיות מובכת
באותו הנושא: