10 תשובות
אני כל כך כל כך מבינה אותך אני באותו מצב, יש לי חברים כל כך מדהימים שהם אוכלים בשר ואני פשוט למדתי עם הזמן להתעלם מהעובדה שהם אוכלים בשר.
גם אני מרגישה ככה ולדעתי זה בסדר לכעוס כי אין שום דבר בסדר בלקנות ולאכול בשר כי אני חושבת שכל אחד צריך לעשות מה שטוב לו *רק* אם הוא לא פוגע באחרים
אנונימית
זה נראה לי דיי לגיטימי כי רת לא אוכלת משהו בגלל משהו שאת מרגישה ולאנשים אחרים אין בעיה לאכול את זה אז קצת מכעיס...ואין לך מה לעשות אם זה ספיציפית אבל אם רת רוצה לשחרר כעס תרביצי למשהו או תצרחי בתוך כרית או שתיזרקי כריות/כדורים זה ממש מרגיע זה מה שאני עושה תמיד
או שתכאיבי לעצמך אותי זה מרגיע אבל לא כדאי (על תתייחסו אני ממש מטומטמת)
תחשבי על זה שכמו לך לא אכפת ממש מזבובים להם לא אכפת ממש מפרות, אז את לא בן אדם טוב יותר כי את אוכלת צמחים את פשוט רואה את החיות האלה שוות יותר
למה אני מקבל מינוסים מה אתם חושבים שזבובים שווים לפרות או תרנגולות?
זאת הייתה הכוונה שלי כי כתבת בשאלה "אני לא רוצה לכעוס כי אני חושבת שכל אחד צריך לעשות מה שטוב לו"
אז רציתי להגיד שזה כן בסדר לכעוס כי הם כן פוגעים במישהו (בבעלי החיים)
אנונימית
שואל השאלה:
^אהה הבנתי
אנונימית
שואל השאלה:
אנונימית- אני גם הייתי בגישה הזאת שכל אחד יעשה מה שטוב לו אם הוא לא פוגע באף אחד אבל הם תומכים ברצח של פרות ואז אוכלים את הגופות שלהן
אנונימית
חבל לך להכנס לחיים של אחרים לכל אחד יש דעה שכנראה היא שונה משל אנשים אחרים פשוט צריך להשלים עם זה לא להתעצבן כי זה פשוט גם לא יעזור...
תומך בך דרך אגב
קחי את זה בהכי ספונטני...
אל תתיחסי לכל דבר
באותו הנושא: