7 תשובות
הממ תלוי אם הוא נחמד או לא ואם אני רוצה גם באותו רגע אם אני לא רוצה סטירה בקטנה כזה מסכן לא מגיע לו חזק ואם אני רוצה זורם לי נשיקה קטנה כזאת
אנונימית
סטירה חלשה:)
סטירה
אנונימית
חח אני אגיד לא תודה ואלך.
לא משנה אם הוא חתיך או לא פשוט זה עצם זה שאני לא מכירה אותו ואני גם לא אוהבת משחקים כאלה חח אני לא כיפית נו
סתם זה כי אני ביישנית ולא ארגיש בנוח ואין לי כוח למשחקים במיוחד עם אנשים שאני לא מכירה
לא משנה אם הוא חתיך או לא פשוט זה עצם זה שאני לא מכירה אותו ואני גם לא אוהבת משחקים כאלה חח אני לא כיפית נו
סתם זה כי אני ביישנית ולא ארגיש בנוח ואין לי כוח למשחקים במיוחד עם אנשים שאני לא מכירה
אם אני אזרום אז נשיקה קצרה לשנייה ואם אני לא סטירה אבל ממש חלשה
אנונימית
סטירה חלשה כזאת.
לא זה ולא זה
באותו הנושא: