4 תשובות
בכך שהשמנתי וביטלו לי את הטיסה
חוץ מזה שהשמנתי בכלום
השמנתי, משעמם, כמעט לא יוצאים, ביטלנו מלון, הרסה את כל החופש קיצר
השמנתי
לא יכולה לטוס לשום מקום
והכי הכי נורא זה שנדבקתי בקורונה ואני יושבת בבית ותקועה בחדר שלי. ובעיקר משתעממת מיום ליום.
אני מתגעגעת לצאת החוצה. ובמיוחד ללכת לים.
לא יכולה לטוס לשום מקום
והכי הכי נורא זה שנדבקתי בקורונה ואני יושבת בבית ותקועה בחדר שלי. ובעיקר משתעממת מיום ליום.
אני מתגעגעת לצאת החוצה. ובמיוחד ללכת לים.
באותו הנושא: