בשאלה אחת בבגרות בדקתי עם מישהו תשובות וכתבתי מה שהוא אמר בדף למעלה בשורה ואז כשפתרתי השוואתי בין התשובות. אחר כך קשקשתי על התשובות שכתבתי למעלה: עכשיו אני לחוצה שזה איזה מראה מוכר לבוחן (שורה מחוקה בלמעלה של הדף), אם זה נמחק ממש בקישקוש אז אין קשר בין זה לבין הבוחן ?