6 תשובות
זה בסדר, שיהיה לך לבריאות.
משיכה לאצרובלים?? עלזה עוד לא שמעתי
לדעתי זה מדהים
כאילו, זה לא נורמלי אבל לכל אחד יש את השיטות ןהאובססיות שלו.. זאת לא הפרעה נפשית זה בטוח
הכל טוב. גם לי הייתה משיכה אצטרובלים לפני כמה שנים. זה נורמאלי לגמרי.
באותו הנושא: