6 תשובות
שואל השאלה:
אנונימית. מה אז אסור לי להתבאס?
אנונימית. מה אז אסור לי להתבאס?
אנונימית
הכל משתבש לטובה !
תהיי בטוחה שאת לא היחידה שהשנה הזאת נהרסה לך, כמוך במצב הזה יש עוד אלפים.
אין יותר מדי מה לעשות, עדיף לך לא להתבאס הרבה
אין יותר מדי מה לעשות, עדיף לך לא להתבאס הרבה
אוף מזדהה היו לי ככ הרבה תוכניות לשנה והכל נהרס בגלל שאנשים לא מבינים שצריך פאקינג לשים מסכה ולא לירוק על חברים שלהם
אנשים עברו שואה מאמי..
אנונימית
באסה):
באותו הנושא: