7 תשובות
שואל השאלה:
באמת, היא הייתה חלק כ"כ חשוב בחיים שלי.
ועוד שעה אני נפרדת אם חברה שהייתה באמת אחותי בנפש, ואני פשוט לא מפסיקה לבכות
אנונימית
ולמה נפרדת?
אה אופס לא הבנתי נכון פשוט תמשיכו לדבר בטלפון ודברים כאלה
הכל בסדר תנשמי עמוק עם הקשר כל כך חזק אני מאמינה שעוד תיתכתבו תפגשו זה לא סוף העולם
אני יודעת מה את מרגישה זה קרה לי אבל אני עדיין ניפגשת איתה זה רק פעמיים בחודש אבל אנחנו מתכתבות מלא ועושות שיחות וידיאו
באמת הכל יהיה בסדר תחשיבי גם על הדברים הטובים
נ.ב סליחה שחפרתי
מאיפה לאיפה את עוברת?
שואל השאלה:
מהמרכז לצפון
אנונימית
שואל השאלה:
חצי שעה נסיעה מפה לשם
אנונימית