7 תשובות
לא
לפעמים חח
נכון
להפך,סטטיסטית יש יותר תאונות דרכים שנגרמו עי גברים מאשר נשים...סו דרשנכם
מניסיון או לך שכן. אבל מצד שני יש לי חבר שדופק דריפטים בכיכר אז..
לא, סטיגמה.
באותו הנושא: