7 תשובות
שואל השאלה:
אלה שמפרגנים, שחברים של כל אחד שלא שופטים.
כי אחרת היו רק אנשים טובים בעולם..
וזה אומר בלי מכשולים ובלי נסיונות להצלחה שכל דבר בשנייה עובר.. או בכלל לא קורה..
וזה יהיה עולם משעמם!
שואל השאלה:
בעצם לכל אחד יש רוע..
גם לי ולכם, שחושבים על זה..
נכון לכל בנאדם יש את הרוע וחלק מוציאים את כולו וחלק קצת ולפעמים..
שואל השאלה:
מה עם הבריונים שהפריעו ל: אמנדה טוד?
ואלה שמתעללים בחיות?
אם לא היו אנשים רעים בעולם, איך היית יודע שיש אנשים טובים בעולם?
אין אדם רע יש אדם שרע לו