3 תשובות
וואי אני שונאת את השאלה הזאת
אני הייתי פשוט לא עונה וזהו
אני הייתי פשוט לא עונה וזהו
"לא יודעת" / "לא הרבה".
זה כמו "מה חדש" כזה, שאלה מעצבנת.. תגידי אולי מה את עושה עכשיו ותחזירי את השאלה אליו חחח