התחברות
הרשמה
האם זה נורמאלי שאני מתגעגעת לאמא שלי למרות שהיא פשוט ישנה בחדר שלה? :/
29 ביולי 2020, 23:33
אמא
שינה
הורים
משפחה
לילה
4 תשובות
כן
מ
מומו הלמור
כןן חיימוש זה הכי נוראלי שיש
ב
בוביי שליי!
איזו חמודה, וכן זה לגיטימי לגמרי
H
Hi you!
חח כן
L
L u L i
באותו הנושא:
זה נורמלי שאני בת 14 ואמא שלי בת 42 ואבא שלי בן,41?
אני מתגעגעת לאמא שלי שנפטרה לי ואני בוכה פה את החיים
אני לא מבין, למה אמא שלי חושבת שזה לא נורמלי שאני לא אוהב לצאת מהבית?
אמא שלי טסה לחול ואני לא מתגעגעת בכלל אבל היא קונה לי מלא בגדים אז אמרתי לה שאני נורא מתגעגעת, יצאתי רעה?
זה נורמלי שאני רוצה להיות אמא חד הורית בעתיד רק בשביל שיהיה לי ילד רק שלי?
זה נורמאלי שבגלל שאני ממש קשורה לאמא שלי (היא הורה יחידה ואין לי אחים) אני ממש מתגעגעת אליה כל הזמן(כשהיא לא איתי)?
אני נורא מתגעגעת לאמא שלי מאז שאיבדתי אותה נורא קשה לי להמשיך בחיים..
אם אני מתגעגעת לאמא שלי מה אפשר לעשות?
אני כל כך מתגעגעת לאמא שלי
אני מתגעגעת לאמא שלי.. מה עושים?!
זה נורמלי שאני מתחננת לאמא שלי כבר שנתיים+ שתקבע לי תור לרופא שיניים?