8 תשובות
שואל השאלה:
אופנתי סך הכול
אנונימית
שואל השאלה:
שתי בעיות
הראשונה היא שאין לי שמצ איך ומה לעשות בשביל לטפל בזה
והשנייה היא שאם הורים שלי יראו אותי שאני ערה עכשיו אני מתה
אז עדיף מחר או היוםם
אנונימית
שמעי בריאות לפני הכל
T_T
אז עדיף לך לראות עד כמה זה חמור
T_T
מקסימום תופסים אותך את אומרת שהתעוררת בשביל לעשות פיפי כי היה לך דחוף
T_T
היתה לי אינפקציה והשארתי את העגיל וזה עבר/
סתם צוחק תבדקי עם זה חמור ואם כן תטפלי
T_T
תטפלי מחר מקסימום תיהי ואן גוך הבא
T_T
באותו הנושא: