3 תשובות
מאוד מפחיד וכאבו לי האוזניים אחרי זה במשל שבועיים אבל בסהכ כיף
חחח יש לי פחד מדגים
וכן זה היה מפחיד בהתחלה אבל אחרי זה התגברתי על הפחד וצללתי היה שווה את זה
וכן זה היה מפחיד בהתחלה אבל אחרי זה התגברתי על הפחד וצללתי היה שווה את זה
האמת שלא זה ממש מצחיק ונחמד
באותו הנושא: