6 תשובות
אצום*
ארזה*
ביי
אנונימית
לאא זה ממש לא בריא לא לאכול בכלל
לא בטוח כי זה יום אחד זה לא בריא אבל רק אם שותים מים זה בריא
אם את רוצה לרזות אז תאכלי בריא תעשי ספורט וכל זה אבל את חייבת לאכול
ממש לא. לא בריא בעליל.
חוץ מזה שאת לא תרזי..הגוף ייכנס למצב חירום וכשתאכלי את רק תעלי כפול במשקל
הייתה פעם כתבה בחדשות על אנשים שאוכלים ארוחה אחת ביום (ארוחת צהריים גדולה) וצמים לפניה ואחריה (מותר לשתות), הם אמרו שזה עזר להם. אז כנראה שתרזה.
לא יודעת כמה זה בריא. נראה לי שעדיף שתאכל כמה ארוחות במשך היום.
FML