8 תשובות
כי אנשים לא מוכנים לקבל מוצא של מישהו אחר
שאלה טובה
זה כולה עדה כאילו רבאק
זה כולה עדה כאילו רבאק
אממ אין גזענות כבר.
מה שכן סבא שלי גזען ובצדק- נחטפו לו שתי אחיות (חטופי תימן) ע''י אשכנזים.
אלה תקופות אחרות, כבר אין גזענות. אבל יש אנשים שלא מצליחים כל כך לקבל את זה.
מה שכן סבא שלי גזען ובצדק- נחטפו לו שתי אחיות (חטופי תימן) ע''י אשכנזים.
אלה תקופות אחרות, כבר אין גזענות. אבל יש אנשים שלא מצליחים כל כך לקבל את זה.
מה באמת קרה עם חטופי תימן???
אנונימי
אין למה להיות גזענים לאשכנזים או מזרחים כי מה שלמשל אשכנזים או מזרחים עשו פעם לא מייצג את בני העדות האלה היום בדור שלנו
שום גזענות היא לא בצדק^^^
אנונימית
אין כבר
ואני חצי מזרחי חצי אשכנזי ויש עוד מלא אנשים כמוני
ואני חצי מזרחי חצי אשכנזי ויש עוד מלא אנשים כמוני
אנונימית
יש גזענות, מה אתם מבלבלים. אני אומר את זה בתור מי שחווה את זה כמו שצריך על בשרי.
לנושא: עד כמה שנתקלתי בגזענות כזאת, זה עניין של סטראוטיפים. אם נקצין אותם, נגיע לזה שמזרחים הם קולניים, לא תרבותיים, צ'חצ'חים, רדודים, ערסים; מנגד, אשכנזים הם אנטי־חברתיים, אליטיסטים, מתנשאים; רוסים שותים וודקה, תקועים בתוך הקהילה הרוסית, בקושי יהודים במקרה הטוב; לכל קבוצה יש סטראוטיפים משלה. יש כאלו שלוקחים אותם קשה, יש כאלו שמבינים שהם מומצאים.
לנושא: עד כמה שנתקלתי בגזענות כזאת, זה עניין של סטראוטיפים. אם נקצין אותם, נגיע לזה שמזרחים הם קולניים, לא תרבותיים, צ'חצ'חים, רדודים, ערסים; מנגד, אשכנזים הם אנטי־חברתיים, אליטיסטים, מתנשאים; רוסים שותים וודקה, תקועים בתוך הקהילה הרוסית, בקושי יהודים במקרה הטוב; לכל קבוצה יש סטראוטיפים משלה. יש כאלו שלוקחים אותם קשה, יש כאלו שמבינים שהם מומצאים.
באותו הנושא: