6 תשובות
אני אוהבת פיצה עם טירס בצל ופטריות, לעגבניות אני פשוט אלרגית :(
אה גם עם טונה ובולגרית ממש טעים
אני אוהבת הכל
לא אוהב בצל על פיצה
אבל עגבניות ותירס זה טיל
אבל עגבניות ותירס זה טיל
הכל חוץ מתירס וטונה מתקבל
פיצה עם עגבניות זה סבבה
אבל פיצה עם פטריות שאלוהים יעזור לי זה הדבר הכי טעים בעולם.
ופטריות לא משימורים איכ
אבל פיצה עם פטריות שאלוהים יעזור לי זה הדבר הכי טעים בעולם.
ופטריות לא משימורים איכ
באותו הנושא: