18 תשובות
כן הם מהממות .. אבל אני שונאת להכליל
כןן
חח זו שאלה נורא כללית וזה גם עניין של טעם, זה משתנה מבן אדם לבן אדם, יש בנות יפות ויש בנות שפחות יפות. כל אחת יפה בדרך שלה. זה כמו שאשאל "אתם חושבים שבנות רוסיות הן יפות?"
כן,
sydney.dorcil
michelle cloete
a.rriah
killuptown
אלו הניקים שלהן בig, וזה רק קמצוץ קטן
sydney.dorcil
michelle cloete
a.rriah
killuptown
אלו הניקים שלהן בig, וזה רק קמצוץ קטן
ויש ויש... יש כאלו יפות מהממות וש כאלו שלא..
חחח לדעתי כן ממש אפילו
כמובן שיש כאלה שלא
יש ויש.
לדעתי בנים אפרו־אמריקאים יכולים להיות ממש יפיפיים (אני סטרייט).
לדעתי בנים אפרו־אמריקאים יכולים להיות ממש יפיפיים (אני סטרייט).
כן, אפרו אמריקאיות ואתיופיות.
מאוד
וואו כן
וואי כן הן ממש הסגנון שלי
שאלה מפגרת די לשאול את השאלות האלה באמת מה אין לאנשים מוח
כן
יש מלא תחפשי באינסטגרם
יש מלא תחפשי באינסטגרם
אין עדה שהיא יפה זה הכל גנים אז לדעתי כן יש יפות אבל בכללי הן יפות
כן
אבל אין לי מאיפה למצוא לך תמונות
אבל אין לי מאיפה למצוא לך תמונות
מאוד תראה את ריהאנה ❤
אנונימית
כן ברור
באותו הנושא: