5 תשובות
ממש לא, יש קוסמטיקאית
שואל השאלה:
כאילו אני רוצה לעשות לעצמי בניות וכאלה ואני רוצה לקנות אביזרים ודברים שצריך לזה ובביוטיקר זה ממש זול אז אני מפחדת שזה לא אכותי אבל מצד שאני לא לא רוצה שזה יהיה יקר מדי
כאילו אני רוצה לעשות לעצמי בניות וכאלה ואני רוצה לקנות אביזרים ודברים שצריך לזה ובביוטיקר זה ממש זול אז אני מפחדת שזה לא אכותי אבל מצד שאני לא לא רוצה שזה יהיה יקר מדי
אנונימית
לא, סקארה יותר טובים
^ וואו ממש לא סאקרה ממש לא טובים
אני עובדת בזה ואני ממש ממליצה לך על ביוטיקר בתור התחלה
הם טובים
אני עובדת בזה ואני ממש ממליצה לך על ביוטיקר בתור התחלה
הם טובים
הלק גל של ביוטיקר הוא די טוב ומחזיק יפה אבל אין שם אבקת אקריל לציפורניים אז אי אפשר לעשות בנייה יש רק ציפורניים שאפשר להדביק עם דבר אבל זה מחזיק בקושי יום סתם חבל על המאמץ
באותו הנושא: