12 תשובות
אי אפשר להפוך את זה למחויבות אישית אבל אני עוזרת לאחרים כי גם עוזרים לי וגם מקבלים פרחים אז בכלל שווה
לא
לא.
ממש לא
ממש לא
ממש ממש לא חח
חחח לא
לא מה
אם זה היה הייתי מסיימת את כל השעות בשניה
אם זה היה הייתי מסיימת את כל השעות בשניה
חחח למה ?
זה בשביל ההנאה ולא בשביל בגרות או משהו... אבל רעיון חכם
זה בשביל ההנאה ולא בשביל בגרות או משהו... אבל רעיון חכם
לא
מי נראה לך יפקח על זה? חוץ מזה זה בדיחה ולא תורם לאנשים שבאמת צריכים עזרה. כל אחד יכול לתת עצה
מי נראה לך יפקח על זה? חוץ מזה זה בדיחה ולא תורם לאנשים שבאמת צריכים עזרה. כל אחד יכול לתת עצה
אנונימי
כ ן
לא כי זה עזרה כמו מחיובות אישית אולי לדבר עם אנשים באינרנט לגרום להם להרגיש יותר טוב לעודד איתם כן
לא
שואל השאלה:
חחח
דווקא הלוואי והיה אפשר לקבל בגרות על להיות בסטיפס
חחח
דווקא הלוואי והיה אפשר לקבל בגרות על להיות בסטיפס
אנונימית
באותו הנושא: