16 תשובות
לא מזלזלים . משתדל אפילו לכבד (;
לא מזלזל במאמינים, מזלזל בדת עצמה.
כי רובם חושבים שהם יותר חכמים, כי אין הוכחות לאלוהים.
רק הקיצונים מזלזלים בהם.
לא מזלזלת
לא כולם מזלזלים במאמינים, כל האטאיסטים שאני מכיר אף פעם לא ניסו לשכנע מאמינים שאלוהים לא קיים
די עם השאלות האלה,
לא כל האתאיסטים ככה
נמאס ממכם כבר
מה ציפית שיענו לך?
לא מזלזל אני הכי מכבד את הדת שבעולם ואני חושב שזה ממש טוב שיש לאנשים במה להאמין
אתאיסטים* לא בהכרח מזלזלים.
אנשים באופן כללי נוטים לזלזל באנשים בעלי דעות והשקפות שונות משלהם, כך שיש אתאיסטים שמזמזלים במאמינים ולהפך- יש מאמינים שמזלזלים באתאיסטים. כל אחד בטוח שהוא הצודק.
הכללה
ואנחנו לא בהכרח מזלזלים
אני אתאיסטית אני לא מזלזלת במאמינים איש באמונתו יחיה אני גם לא מזלזלת בדת פשוט לא מאמינה בה זה הכל
איזה הכללה בלע
וזה בגלל שזה טיפשי להאמין בזה.. אשכרה אתם אומרים לנו הזויים בזמן שאתם הזויים
מזלזלים?
לפני כמה ימים ראיתי שאלה של "מה אתם חושבים על אתאיסטים" ו90 אחוז מהתשובות היו ירידות עלינו.
וכשראיתי שאלה על דתיים אף אחד לא ירד עליהם
תאמינו במה שבא לכם מצידי בחדי קרן ממש לא אכפת לי
לעומת זאת יש (ויש כאלה שכן מכבדים) מאמינים שאומרים שאנחנו כפויי טובה ואנחנו אשמים בשואה וקוראים לנו כופרים וגויים אז לפני שאתה מכליל תסתכל על הצד השני
אם הם רוצים לשכוח מאלוקים (כדי לא להרגיש מחוייב אליו יתברך) - אז שונאים את אלה שמזכירים להם שהוא יתברך קיים. במקות להגיד להם "תודה!" על הראת העיניים. אבל הם מעדיפים ללכת אחרי יצרם, ואת "החופש" שהוא מבטיח להם - אז מזלזלים במי שמראה להם שהדרך שלהם היא שגויה.
אנונימי
*אתאיסטים
זה גם הפוך אין ברירה זה העולם
השאלה הזאת נחרשה כבר מלא פעמים
אל תכליל יא מכליל בן מכליל