15 תשובות
אתה לא חייב להקשיב להם
מותר להם לומר לך מה שהם רוצים ולך מותר לאכול מה שאתה רוצה
מותר להם לומר לך מה שהם רוצים ולך מותר לאכול מה שאתה רוצה
יש אנשים שבאמת מגזימים בטירוף וזה כבר לא מודעות זה באמת להכנס לצלחת אבל יש אנשים שלא אומרים לכלל העולם תהיו צמחוניים וזה בסדר כבר.
כי הם פשוט מפגרים, אני צמחוני ואין לי בעיות עם זה.
שואל השאלה:
כי שמאלנים שמצביעים מרצ נוטים להיות פרו-טבעוניים כאלה
וברור שאני לא צריך להקשיב להם אבל זה עדיין הופך את חווית השיחה לממש לא נעימה שכל הזמן מדברים על זה
כי שמאלנים שמצביעים מרצ נוטים להיות פרו-טבעוניים כאלה
וברור שאני לא צריך להקשיב להם אבל זה עדיין הופך את חווית השיחה לממש לא נעימה שכל הזמן מדברים על זה
אני צמחונית ואני מאמינה שכל אחד יכול לאכול מה שבא לו.
אני לא מתעניינת במה אחרים אוכלים ולא אומרת לאף אחד לאכול כמוני.
שכל אחד יאכל איך שבא לו לפי הבחירה שלו ובאמת שאף אחד לא צריך להגיד לך מה לאכול.
איש איש באמונתו יחייה
אני לא מתעניינת במה אחרים אוכלים ולא אומרת לאף אחד לאכול כמוני.
שכל אחד יאכל איך שבא לו לפי הבחירה שלו ובאמת שאף אחד לא צריך להגיד לך מה לאכול.
איש איש באמונתו יחייה
אנונימית
שואל השאלה:
קיבוצניקית משועממת
קצת קשה לי לחשוב ככה כי אני עדיין באיזשהו מקום מתגעגע אליו
אבל תודה רבה :)
קיבוצניקית משועממת
קצת קשה לי לחשוב ככה כי אני עדיין באיזשהו מקום מתגעגע אליו
אבל תודה רבה :)
האקס שלך לא היה צריך להציב לך תנאים. לא עושים את זה במערכת יחסים שיויונית ואוהבת. מעבר לזה, אין קשר בין אי אכילת בשר ושמאלנות. שכל אחד יאכל את מה ואת מי שהוא רוצה.
אני צמחונית כבר כמעט שנתיים אבל הבטחתי לעצמי דבר אחד. אני בחיים לא אכנס לתוך צלחת של בן אדם, צמחוני טבעוני או לא. לא משנה לי מה תאכלו
כולם יגידו לך אל תכליל אבל אתה צודק 99 אחוז מהצמחונים נדחפים לנו לצלחת
מה הבעיה בזה? זו דעתם, לא רוצה לשמוע - תבקש. אם הם ממשיכים זה לא בסדר. אבל אין בעיה במה שפירטת.
יש כאלה שלא נדחפים לצלחת ( כמוני ) ומבינים שזה בחירה של אנשים. אהל אם שואלים אותי אני מסבירה. צמחונים שדוחפים את האף לצלחת בסכה מגינים ומסבירים על נושא שחשוב להם
רובנו לא ככה, אני אף פעם לא נכנסתי לצלחת של אנשים. אני לא רוצה להגיע למצב כמו פה שיגידו שאנחנו כופים על אנשים להיות כמונו וליצור אנטי. בתכלס מה שאני חושבת בלב ואל תעשו לי מינוסים כי זאת הדעה שלי, זה כמו שבן אדם יבוא ויגיד לי - "למה את אומרת לי לא להרוג? מה זה עניינך? בא לי להרוג אז אני אהרוג. אוף מה את כופה על אנשים להיות כמוך, חצופה". ברור שיהיה לי אכפת, אבל אני נותנת לאנשים לעשות את הבחירות שלהם כי אני יודעת שזה שאני אגיד להם להפסיק לא יגרום להם להפסיק.
אנונימית
כל שמאלני אחד אחד? וואו,
ובבקשה באמת אל תכליל הרוב לא כאלה מטומטמים הם סתם דורסים לנו את המוניטין עם מערבל בטון, ופעם הבאה תאמר להם אתה אל תיכנס לי לצלחת ואני לא אכנס לאמא שלך
ובבקשה באמת אל תכליל הרוב לא כאלה מטומטמים הם סתם דורסים לנו את המוניטין עם מערבל בטון, ופעם הבאה תאמר להם אתה אל תיכנס לי לצלחת ואני לא אכנס לאמא שלך
מה לעזאזל- רובם בכלל לא ככה, חברה שלי טבעונית ולא מדברת על זה בכלל וגם כל שאר החברים הצמחונים שלי
צודק, חבל שהם נדחפים לצלחת.