2 תשובות
בכל מקום זה מסוכן להיות בגלל הקורונה
הייתי באחת השכונות הכי צפופות באיסטנבול, מלא שם ללא מסכה... עליתי על אוטובוס מפוצץ אתמול באיסטנבול לשדה תעופה... וכל שדה התעופה שם מלא באנשים ומפוצץ...

ואני עדיין בחיים, נושם, בריא ובמשך השבועיים האחרונים שהייתי באיסטנבול (עיר סופר צפופה ועמוסה) ואפילו לא השתעלתי פעם אחת במשך השבועיים האחרונים...