4 תשובות
שואל השאלה:
רשמתי שאני בן
רשמתי שאני בן
שואל השאלה:
החצאית היחידה שיש לי היא קצרה רצח והיא לדראג וזה לא נקרא להשתלב
החצאית היחידה שיש לי היא קצרה רצח והיא לדראג וזה לא נקרא להשתלב
אפשר לשאול מה זה סמינר של שירות לאומי? ולכולם יש?
אנונימית
שואל השאלה:
זה מין מפגש כזה עם כל מי שבשירות ואני לא יודע אם לכולם יש
זה מין מפגש כזה עם כל מי שבשירות ואני לא יודע אם לכולם יש
באותו הנושא: