6 תשובות
תפסיקי לצפות למה שתעשי את זה לעצמך זו רק סדרה
תפסיקי ליראות,זה רק סידרה וזה לא שווה את השלווה שלך
תפסיקי לראות או שתעברי לסדרה אחרת וככה תשאבי אליה ותשכחי מהקודמת. אל תתני לזה להרוס לך את המצב רוח זה לא שווה
אני ממש מבינה אותך
אני גם רואה סידרה מטרגרת שעושה לי רע אבל עדיין אני לא רוצה להפסיק
נישמע מוזר אבל זה קורה
בהיגיון שתינו צריכות להפסיק ליראות את הסדרות האלה
אבל אני לא יכולה להמליץ לך על זה כשאני בעצמי לא עושה את זה..
אוליי אם יש לך אפשרות תיפגשי עם חבר/ה ותיראו ביחד
ותיראו הכל ביום אחד כדיי ליגמור עם הסידרה הזאת
אם את בטוחה שאת עדיין תיראי את הסידרה..אבל בגדול בהיגיון עדיף (לשתינו חח) להפסיק
יקרה,

אני שומעת את התסכול שאולי מלווה אותך, הפחד מהתדרדרות של המצב ואולי אף תחושה של אובדן שליטה.

לפעמים חשיפה לתוכן שעלול להוביל לטריגרים ולהצפה איננו מומלץ. ניתן לנסות ולראות אך אם ישנה תחושה שזה מה שגורם לתחושות קשות ייתכן וכדאי להפסיק את הצפייה. ישנם תכנים שהם קשים מכל מיני סיבות ובמקרים של מצוקה עדיף להימנע מכך. אולי כדאי לנסות ולראות סדרה אחרת בינתיים, ולחזור לסדרה הזו כאשר תרגישי שהיא לא תוכל לגרום להרעה במצבך.

אני מתנדבת בעמותת סה"ר סיוע והקשבה ברשת. אני רוצה להזמין אותך לצ'אט אישי ואנונימי עם אחד ממתנדבנו. נוכל להעניק לך אוזן קשבת במקום שמלא אמפתיה והכלה.
מצרפת לך לינק שניתן דרכו להתחבר ישירות לצ'אט.
אנו כאן בשבילך.

שלך,
מתנדבת סה"ר