14 תשובות
מקנאה
כי הוא גורם לי להרגיש חרא :)
אני לא שונאת אף אחד
אני לא שונא אף אחד. לא משנה כמה הוא פגע בי.
כי הוא גרם לי להרגיש רע
כי היא הרסה את המשפחה שלי
מעצבנת,מלשנית,צרחנית,אנוכית,*******צבועה*****,גורמת לי להרגיש רע עם עצמי,סתומה,שוויצרית,הסיתה אנשים נגדי, הורידה לי תביטחון,יש עוד אבל הבנתם
כי הוא התעלל בי פיזית ונפשית במשך שנתיים.
כי היא ילדה מגעילה שהרסה לי את היסודי
יש יותר מידי אנשים שאני שונאת,אבל אחד מהם היה חבר טוב שלי ורק שרבתי איתו קלטתי כמה רעיל הוא היה ובגלל זה אני שונאת אותו :(
אין לי)
התעללות נפשית ופיזית כנל
כי הוא מגעיל אותי בכל פעם שאני מסתכל במראה... ):
אנונימי
אין לי מישהו שאני שונאת ברמה כזאת
באותו הנושא: