16 תשובות
יש כל כך הרבה סוגים של חרדים אי אפשר להכליל
שואל השאלה:
כן, אבל זה היה סתם דוגמא השאלה היא האם אתם חושבים שככה זה באמת אצל חרדים, או לא ותפרטו למה
זה בערך ככה, יש מקומות יותר קיצוניים ויש פחות.
אפשר לראות בקהילה החרדית יופי מסויים אבל אני פשוט לא מתחבאת וחושבת שזה מזעזע
_./
מתחברת*
_./
המורדת זו סדרה על החרדים בקהילות הסגורות בארצות הברית בעיקר בברוקלין ,רובם אנטי ציונים,לא כולם אבל רובם.
ובארץ זה די שונה גם פה יש אנטי ציונים ,אבל ממש קצת ,החרדים הרגילים הם חיים רגיל פשוט עם אורך חיים שונה.
אנונימית
shit זה ממש לא ככה..
תבינו בתור אחת שיודעת יש חרדים, חסידים וליטאים
הסדרה המורדת זה על חסידות סאטמר שהיא חסידות ממש סגורה וקיצונית.
חרדים רגילים זה לא כבה תאמינו לי, רק החסידויות.
באמת נמאס שאתם לא יודעים כלום על העולם החרדי ואז אומרים דברים לא נכונים ומטעים את כולם
אנונימית
יש כמה טובות
שטיסל שבאבניקים אוטונומיות וכאלה
ברור שלא, מקצינים מלא, שטיסל נגיד, סדרה טובה אבל מוקצן שם
מה לא בכל החסידויות?
אנונימית
מה?
רק החסידויות הן יותר סגורות מה הבעיה פה?
חוץ מלבד וברסלב אתה לא חושב שהחסידויות הן סגורות?
אנונימית
כן כי סאטמר זה ממש קיצוני אבל בכל מקרה החסידויות הן סגורות במידה כזאת או אחרת חוץ מלבד וברסלב שהן לא סגורות בכלל חחח
אה ובחיים לא שמעתי על חסידות כזאת.. איפה האנשים של החסידות גרים כיאלו?
אנונימית
אה תודה :)
אגע חזרת בתשובה אל החסידות הזאת? חשבתי בהתחלה בשאלה מהחסידות חחח
אז איך בעצם התקבלת אליה? כיאלו זה דורש משהו לעשות?
אנונימית
אם אפשר פה אני מעדיפה
אם זה לא חופר או משהו
אם זה יתפתח לממש שיחה אני אשלח לך בפרטי אז
אנונימית
רגע אז אתה מסביר איך נכנסת לחסידות הזאת?
חחח
אנונימית
לא
המורדת זה נראלי חרדים ממש קיצוניים בארה"ב
אני מכירה חרדים והם ממש לא ככה
אנונימית
סבבה :)
אנונימית