23 תשובות
נשיקה בחצות זה מושלם בכיתי מלא ואני לא אחת שבוכה
שואל השאלה:
^^
ראיתי נשיקה בחצות ואפטר פי מיליון יותר יפה
אנונימית
לא בכיתי מאפטר אבל זה גם סרט טוב והוא פחות עצוב פשוט
ללכת בדרכך
הנס בתא מספר שבע
תנסי כל המקומות המוארים בנטפליקס
אנונימית
במרחק חמש רגל
כל המקומות המוארים
אנונימית
טיטאניק אמאלה.
סרטים תיעודיים על השואה
שמעתי שכל המקומות המוארים זה סרט טוב(שגם תבכי ממנו)
נס בתא במספר 7.
סרט אחד העצובים את לא תפסיקי לבכות
פלא
האצ'יקו- זה הסרט הכי מומלץ והכי מרגש שקיים, זה ליטרלי סרט שלא משנה כמה פעמים אני אראה אותו אני אפתח בריכה שלמה מכל הדמעות.
ללכת בדרכך
spirited away
רומיאו ויוליה אבל הגרסה של 1960 ומשהו
love, simon
17 again
הנער בכותונת הפסיק זה סרט על השואה. ואם את רוצה משהו לבכות ממנו. זה הסרט.
the lucky one
hairspray
the greatest showman
if i stay
the 5th wave
האציקו אין לזה מתחרים זה עצוב ממש
טיטאניק
נס בתא מספר שבע
זה הסרט הכי עצוב שיש לא ישארו לך דמעות מרוב שתבכי
אנונימית
אשמת הכוכבים
נס בתא מספר 7
ללכת בדרכך (סרט אחד הטובים)
פלא
סארו הדרך הביתה
פלא
חדר
נס בתא מספר שבע
אשמת הכוכבים
טיטאניק
אלה הסרטים שבכיתי מהם
אשמת הכוכבים
נראה לי זה ברור מאליו אבל הטיטאניק
מת עלפורסט גאמפ סרט טובב אבל לבכות זה הבריחה הגדולה המקורי סרט של כמעט 3 שעות
possessor
אנונימית
קרא לי בשמך
לא עצוב אבל אני מכירה הרבה שבכו ממנו
my girl