תשובה אחת
כתוב לך במשו''ב או בסמארט סקול(מה שהבית ספר משתמש) אם עברת או לא.
כתוב לך גם כמה טעויות עשית, וככה את יודעת אם עברת או לא.
*מעל 6 טעויות לא עברת.
כתוב לך גם כמה טעויות עשית, וככה את יודעת אם עברת או לא.
*מעל 6 טעויות לא עברת.
באותו הנושא: