10 תשובות
לא חוחי, אני כאן יום וחצי
לא.
שואל השאלה:
וואי אז אתם לא מבינים על איזה שטויות הם מתקשרים ישר חושבים שהכל תירוצים איזה פאדיחות עשו לי היום
וואי אז אתם לא מבינים על איזה שטויות הם מתקשרים ישר חושבים שהכל תירוצים איזה פאדיחות עשו לי היום
אנונימית
לא,אבל הם מתקשרים כשצריך וטוב שכך.
פעמיים
פעם אחת על ספאם שכתבתי על התאבדות וציינתי שזה ספאם ופעם שניה על סתם שאלה מפגרת שכתוב בה "אין לי חברים, מה לעשות"?
פעם אחת על ספאם שכתבתי על התאבדות וציינתי שזה ספאם ופעם שניה על סתם שאלה מפגרת שכתוב בה "אין לי חברים, מה לעשות"?
לא..
לא ואני מפחדת רצח לכתוב כאן שאלות שבטעות "לא יהיו במקום" למרות ש90% מהשאלות שאני כותבת הן בצחוק
לא חח מה קרה לך?
אנונימית
לא אליי אבל להורים שלי, כי כתבתי משהו אובדני
ולפני חודש אני גם הלכתי למשטרה בגלל סטיפס כדי להגיש תלונה על הטרדה
ולפני חודש אני גם הלכתי למשטרה בגלל סטיפס כדי להגיש תלונה על הטרדה
באותו הנושא: