3 תשובות
בדיוק בגלל זה אנחנו צריכים להישאר פה ולהראות שאנחנו עם חזק
ישראל אחד ויחידה. שימי פס על השונאים האלה, סליחה שאני אומרת אבל את אחת המושפעות.
עם חזקק לא נשבר אף פעםם!
אנונימית
אם כבר נמאס לך מהשנאה ישראל עדיף לא ללכת למקורות השנאה אלא אם כן את רוצה לחיות שם...