6 תשובות
בן אנד גריס משמין (תלוי כמה)
twix זה נשנוש, אז אפשר את זה.
שמחתי לעזור,
yolo
twix זה נשנוש, אז אפשר את זה.
שמחתי לעזור,
yolo
ב ן א נ ד ג' ר י ס
בן אנד גריס הרבה יותר טעים נקודה.
בן אנד ג'ריס יותר טעים ויותר משמין
שואל השאלה:
אכלתי טוויקס תודה חברימוס
אכלתי טוויקס תודה חברימוס
אנונימית
בבקשה :)
באותו הנושא: