2 תשובות
כדאי לבקש אטמים לפני שנכנסים כי אחרת זה סבל, הלכו לי האוזניים בפעם הראשונה שעשיתי את הבדיקה
אה וגם קר שם מאוד, אז הם מציעים שמיכה
חוץ מזה זהו, קצת מלחיץ אבל אם את רוצה לעצור לרגע, פשוט לוחצים על הלחצן שישמו לך ביד (הבדיקה תמשך מאותה הרגע שהיא נפסקה, לא תתחיל מההתחלה אז לא לדאוג)
בעיקר קר שם תבקשי שמיכה ואח תדאגי הכל בסדר זה עניין של שעה וזהו