התחברות
הרשמה
אני היפוכונדרית ברמות בבקשה תיכנסו אני מתחננת
זה אומר שאני מפחדת ממחלות או מכל דבר חדש שיש על הגוף אפילו אם זה סתם כאבים קטנים בחזה או נקודת חן חדשה.
לפעמים אני חושבת לעצמי מה אם אני חולה במחלה סופנית, או סרטן, או שאני סתם מפחדת לקבל התקף לב.
בבקשה תעזרו לי, זה לא קל להתמודד עם זה.
3 באוגוסט 2020, 15:24
היפוכונדריה
2 תשובות
אני חושבת שאת צריכה להיעזר בפסיכולוג כדי להתמודד עם זה.
Malia
היי;) מבינה לליבך, הייתה לי פוביה מדבורים, מוזמנת לדבר איתי בפרטי❤
נ
נואה שנאפ האמיתי
באותו הנושא:
חברה שלי מהילדות נהייתה חשה ברמות הזויות *ארוך* בבקשה תיכנסו
מי שיודע אנגלית ברמת שפת אם תיכנסו בבקשה
בבקשה תיכנסו כל מי שער אני מפחד תיכנסו בבקשה אני מפחד
כואב לי על החברה של עמית בן יגאל ז"ל ברמות. תיכנסו בבקשה
בבקשה בבקשה בבקשה תיכנסו ותענו בבקשהה
אנשים שטובים מאוד באנגלית , דקדוק ברמה של שפת אם - תיכנסו
בבקשה תיכנסו אני מרגישה שאני הולכת להתעלף או משהו תיכנסו אני לא יודעת מה לעשות...
אני לא יכולה פליז תיכנסו אני מאוהבת בו ברמות אני חושבת שאני מפתחת אליו אובססיה
אוף בבקשה תיכנסו - אני מדברת עם מישהו והוא קיטשי כזה כאילו - תיכנסוו דחוףף
תיכנסו?תקרא דחווף אני פוחדת ברמות על
אני באמת בשוק פה תיכנסו אני מתרגשת ברמות