17 תשובות
עדיף במציאות
כן
את לא מכירה אותו ולא את לא יכולה להכיר מישהו כמו שצריך מתמונות באינסטגרם
את לא מכירה אותו ולא את לא יכולה להכיר מישהו כמו שצריך מתמונות באינסטגרם
אנונימי
אם זו הודעה בשביל לפתח שיחה בתור התחלה אז נראה לי הגיוני אם זה במטרה להתחיל ישר אז כן קצת נואש לא הייתי אומרת פתטי
שואל השאלה:
הכוונה לשלוח לו היי או משהו כזה ולפתח שיחה במטרה להיפגש אחר כך במציאות
הכוונה לשלוח לו היי או משהו כזה ולפתח שיחה במטרה להיפגש אחר כך במציאות
אנונימית
אבל את לא מכירה אותו
אנונימי
שואל השאלה:
אז אני אתכתב איתו ואפגש איתו ואז אני אכיר
אז אני אתכתב איתו ואפגש איתו ואז אני אכיר
אנונימית
זה כן קצת נואש...
אנונימי
שואל השאלה:
אז למה גברים שמתחילים עם נשים זה בסדר?
אז למה גברים שמתחילים עם נשים זה בסדר?
אנונימית
בולשיט, לא, ככה אני הכרתי בחורים שבאו לי טוב בעין, כל הפואנטה ברשת חברתית זה להכיר אנשים שאת לא מכירה, אל תהיי מהבנות שמחכות לאהבה בלי לנקוף אצבע, זה אם כבר פתטי.
ממש לא
אם הוא נראה לך נחמד אז מה יש להפסיד?
אני התחלתי עם מישהו שאני לא מכירה באינסטה ואנחנו מדברים כבר איזה חצי שנה
אם הוא נראה לך נחמד אז מה יש להפסיד?
אני התחלתי עם מישהו שאני לא מכירה באינסטה ואנחנו מדברים כבר איזה חצי שנה
אנונימית
שואל השאלה:
חחח אני מהבנות האלה שמחכות lady hell
חחח אני מהבנות האלה שמחכות lady hell
אנונימית
חחח אז אל, מבטיחה לך שברגע שתקחי יוזמה ותנסי להכיר החיים שלך יהיו הרבה יותר קלים.
פתטי אם החברה שאת נמצאת בה חושבת כך.
כל דבר פתטי יהיה אם החברה שלך חושבת כך. פשוט תעשי מה שבאלך. כמה שזה נשמע הכי פשוט בעולם, אפחד לא יודע לעשות מה שבאלו. אלא אם הוא מכיר את עצמו כמו שצריך.
כל דבר פתטי יהיה אם החברה שלך חושבת כך. פשוט תעשי מה שבאלך. כמה שזה נשמע הכי פשוט בעולם, אפחד לא יודע לעשות מה שבאלו. אלא אם הוא מכיר את עצמו כמו שצריך.
שואל השאלה:
צודקת מדהימה
אין כמו אישה שיודעת מה היא רוצה מעצמה ויש לה בטחון ואני מקנא בבנות כאלו
צודקת מדהימה
אין כמו אישה שיודעת מה היא רוצה מעצמה ויש לה בטחון ואני מקנא בבנות כאלו
אנונימית
חחח אני גבר. רק עניתי על שאלה פה.
שואל השאלה:
אה סליחה חחח
אז אתה מדהים (:
אה סליחה חחח
אז אתה מדהים (:
אנונימית
חחח תודה רבה
מאמין שגם את.
מאמין שגם את.
באותו הנושא: