3 תשובות
כי הוא היה המנהל שלהם והוא עשה להם גהינום, הוא כל הזמן אמר להם שהם לא נראים מספיק טוב ולזאין ולואי היו הפרעות אכילה בגללו
כי הוא התעלל בבנים לגבי התנאים והחוזים ובכללי
אהממ אהממ זה די מובן לשנוא את סיימון ימי שימו שיכחד ועכשו הוא גם עושה להם בעיות והוא מועמד לשמונה שנים בכלא בגלל זה