6 תשובות
לא
כולם הולכים לבד,ויש סיכוי שגם תיהי באותו קצב של עוד כמה ילדים ותפגשו הרבה,גם אם לא תדברו זה מרגיע כזה לראות את אותם אנשים שלחוצים כמוך
שואל השאלה:
תודה לכולם פשוט סתם רציתי לדעת כי אני הולכת לבד ואף אחד מהאנשים שאני מכירה לא הולך ביום שלנ
אנונימית
עם הורה כן לדעתי
אנונימי
סתם מישהו? לא