16 תשובות
לאכול קר...הכי טעים
אני צריך פרחים דחוף ף ף
תמצא משהו אחר לאכול שלא עושה רעש
תעצור את המיקרו לפני שהוא גומר ותעבוד ממש בשקט
היא לא תתעורר מזה לדעתי, אולי אתה יכול על הגז, אבל סתם סיפור
גם קוסקוס לא טעים קר
גם קוסקוס לא טעים קר
גם אם היא תתעורר מה יקרא ?
אנונימית
תעשה את זה פשוט ממש בשקט.
אל תישאר רעב
אל תישאר רעב
שואל השאלה:
אנונימית
כי היא עובדת מחר והיא קמה מאוד מוקדם אני לא רוצה להפריע לה
אנונימית
כי היא עובדת מחר והיא קמה מאוד מוקדם אני לא רוצה להפריע לה
אנונימי
תאכל חביתה או משהו כי זה לא נעים להער הורים
שואל השאלה:
טוב יאללה שיהיה לי בהצלחה במבצע
טוב יאללה שיהיה לי בהצלחה במבצע
אנונימי
יו עשית לי חשק לקוסקוס הלכתי לאכול
ואל תחמם אם אתה מפחד, קוסקוס טעים גם קר
מקסימום תחמם במיקרו ותעצור אותו לפני הצפצוף
ואל תחמם אם אתה מפחד, קוסקוס טעים גם קר
מקסימום תחמם במיקרו ותעצור אותו לפני הצפצוף
סגור את הדלת של החדר שלה... תשתדל לעשות כמה שפחות רעש ותוציא את הקוסקוס מהמיקרו שנייה לפני שהוא מצפצף
שואל השאלה:
צלחתי במבצע חברים שיהיה לי בתיאבון חחח
צלחתי במבצע חברים שיהיה לי בתיאבון חחח
אנונימי
בתיאבון עכשיו אני רעבה
גאים בך, בתיאבון
פשיי בתאבון
חשוב לי לציין שיצאת חמוד
חשוב לי לציין שיצאת חמוד
באותו הנושא: