3 תשובות
כן פשוט יגידו לך להתגלח בבסיס.
אתה מתגייס לג'וב או קרבי?
אם אתה מתגייס ל02
תגיע לשם עם זיפים מלאים, לא עם קצת זיפים,
תעשה את התמונה לחוגר עם חצי זקן אם אתה יכול אפילו.
2 סיבות עיקריות.
1. אם אתה מתחייל עם זיפים ארוכים יחסית אתה מקבל פטור זקן ל 30 יום
2. כשאתה בסדיר יהיה לך קל יותר להוציא פטור זקן.
3.תראה יותר טוב בתמונה בחוגר.
אם אתה מתגייס ל02
תגיע לשם עם זיפים מלאים, לא עם קצת זיפים,
תעשה את התמונה לחוגר עם חצי זקן אם אתה יכול אפילו.
2 סיבות עיקריות.
1. אם אתה מתחייל עם זיפים ארוכים יחסית אתה מקבל פטור זקן ל 30 יום
2. כשאתה בסדיר יהיה לך קל יותר להוציא פטור זקן.
3.תראה יותר טוב בתמונה בחוגר.
אנונימי
שואל השאלה:
אני מתגייס לקרבי
אני מתגייס לקרבי
אנונימי
באותו הנושא: