5 תשובות
גם אני עדיין לא קיבלתי כלום
אנחנו ארבעה אחים אז קיבלנו 2000 שקל כל אחד 500
רק ביום שלישי (היום) מקבלים האנשים שתמיד מקבלים קצבאות שזה נכים השלמת הכנסה וכאלה
כל השאר יקבלו בהמשך החודש
כל השאר יקבלו בהמשך החודש
אני עדיין לא
אני לא
באותו הנושא: