3 תשובות
תלמדי אקורדים, לא תווים
שואל השאלה:
כבר למדתי טאבים ואקורדים ברמה יחסית גבוהה
כבר למדתי טאבים ואקורדים ברמה יחסית גבוהה
קודם כל פסנתר זה לא קל..
דבר שני ללמוד תווים זה לא כזה חשוב עדיף שתלמדי לקרוא טאבים ואקורדים:)
דבר שני ללמוד תווים זה לא כזה חשוב עדיף שתלמדי לקרוא טאבים ואקורדים:)
באותו הנושא: