3 תשובות
תלמדי אקורדים, לא תווים
שואל השאלה:
כבר למדתי טאבים ואקורדים ברמה יחסית גבוהה
קודם כל פסנתר זה לא קל..
דבר שני ללמוד תווים זה לא כזה חשוב עדיף שתלמדי לקרוא טאבים ואקורדים:)