19 תשובות
גוגל,ואז דרך גוגל הייתי בסטיפס :))

רחל הירוקה הייתה פה
שואל השאלה:
אבל לקחת בחשבון שגם וואטסאפ וטלפון נחשבים אפליקציות...
אנונימי
קל שגוגל
אפשר לפתוח משם הגל
אנונימית
גוגל יש לי משם גישה לכמעט הכל
וואטסאפ או אינסטגרם
נטפליקס או סטיפס
גוגל יש שם הכל מהכל
אינסטגרם- אפשר לעשות שיחות דרך שם
נטפליקס
טלפון...שיחות בפלאפון יותר חשוב לי מהכול.
וואצאפ, אפשר גם לשלוח הודעות וגם לעשות שיחות
גוגל
וואטסאפ, אפשר לתקשר שם בשיחות ובהודעות, ובקשר לסטיפס אפשר גם דרך המחשב וזה הרבה יותר נוח מטלפון
חד משמעית נטפליקס.אם זה נחשב
גוגל.. אפשר לעשות משם כמעט הכל
אינסטגרם
גוגל
דרל גוגל הייתי נכנסת לעוד מלא דברים
טוב אני חייב לאו55ן אז גוגל