13 תשובות
לא
הרוב הולכים לבד אז לא
אנונימי
לא
ממש לא פאדיחה. הרבה הולכים לבד
שואל השאלה:
לא סגרו עדיין נכון ?
לא סגרו עדיין נכון ?
אנונימית
לא
לא עוד לא סגרו
שואל השאלה:
סבבה תודה
סבבה תודה
אנונימית
ממש לא, גם אני הולכת לבד לפעמים
לי כן אבל לפעמים זה יותר פדיחה עם חברה (לרוץ מולה וזה)
לכי תעשי תאימון שלך, שימי מוזיקה ותחזרי לבית שלך
לכי תעשי תאימון שלך, שימי מוזיקה ותחזרי לבית שלך
אני תמיד הלכתי עד היום לחדר כושר לבד...
איך זה פדיחה לעזאזל
איך זה פדיחה לעזאזל
ממש לא
שואל השאלה:
כולה שואלת בוא תהרוג אותי וזהו
כולה שואלת בוא תהרוג אותי וזהו
אנונימית
באותו הנושא: