8 תשובות
כן,
יש שם 0.4% אלכוהול.
שמחתי לעזור,
yolo
כנראה שמים איזשהו ליקר אני מניח
מהה חח איזה הזוי לא ידעתי
לא ידעתי מגניב חח
זזה בעיקר בשביל הטעם
גם בעוגות של קינדר
שואל השאלה:
יש לזה טעם מאוד חזק של רום אז אני מניחה שזה רום
אבל אין לי מושג מה שמים שם
אנונימית
רום זה לא כי זה יקר מדי בשביל משהו כזה, אולי משהו בסגנון שהוא זול וקל להכנה.