20 תשובות
ממש ממש לא
אנונימית
לא, ממש לא:)
לא
אתיופים כן. שחורים מחול לא
לא, בשיא הכנות
לא, צבע עור לא מעלה או מוריד לי זה פשוט צבע עור...
בגדר אהבה תלוי איזה כן
ככה בכללי לא
ככה בכללי לא
אף פעם לא.
חוץ מהירוקים.
אותם אני שונא.
חוץ מהירוקים.
אותם אני שונא.
לא כי אתם עם העור הבהיר הייתם מ.ים לעור שזוף
ממש ממש ממש לא!
אני שונאת דרדסים!!!!
אנונימית
לא אחי
כן, אני לא נמשכת לצבע של תימנים
אנונימית
אומרים לא אבל עדיין מרגישים פחות נוח עם אנשים שחורים
ילדה הייתה מרגישה יותר בנוח ללכת בסמטה בלילה ליד מישהו לבן ואם זה מישהו שחור והיא לא שחורה זה כנראה יהיה די מרתיע ואנחנו לא ככ אשמים בזה אבל להגיד שאתם לגמרי מקבלים זה חמוד אבל לא ככ נכון
ילדה הייתה מרגישה יותר בנוח ללכת בסמטה בלילה ליד מישהו לבן ואם זה מישהו שחור והיא לא שחורה זה כנראה יהיה די מרתיע ואנחנו לא ככ אשמים בזה אבל להגיד שאתם לגמרי מקבלים זה חמוד אבל לא ככ נכון
אנונימי
לא
אנונימי האמת שלא... זה היה אותו הדבר.
אף פעם לא הצלחתי להבין מה עושים סיפור מצבע עור
זה בסך הכל צבע עור
ואני בחיים לא אשלול אדם בגלל זה. ויותר מזה, אני נמשכת הרבה יותר למי שצבע הגוף שלו כהה.
זה בסך הכל צבע עור
ואני בחיים לא אשלול אדם בגלל זה. ויותר מזה, אני נמשכת הרבה יותר למי שצבע הגוף שלו כהה.
ממש ממש ממש לא
לא. למה הצבע עור של מישהו צריך להפריע לי?
חס וחלילה
באותו הנושא: