3 תשובות
אין לי ממש תשובה אבל אני בטוחה שאת לא היחידה ויש עוד הרבה כמוך אז הם יודעים להתמודד גם עם כאלה.
שואל השאלה:
כשנתנו לי חיסון בחטיבה פשוט הרימו לי את הרגליים כדי שיזרום לי דם למוח והייתי שנייה מלהקיא אבל בסוף לא

אבל בשאר הפעמים אני מקיאה שניות אחרי זה בחילה מטורפת. עכשיו אני מפחדת שזה גם בעיה כי אני בכלל בתת משקל מוגזם שכבר יביא אותי לפרופיל 45 אני מאמינה ואם ימצאו אצלי עוד דברים בטח לא אוכל להתגייס
אנונימית
תקשיבי במקרה הזה תתייעצי עם הרופא/ה. אם את מרגישה ככה וחוששת תמיד כדאי לדבר עם מקור מוסמך יותר.