התחברות הרשמה

אני בדיאטה ואתמול נרדמתי ודילגתי על ארוחת הערב, אני קצת רעבה להוסיף אותה עכשיו לארוחות או להמשיך בתפריט כרגיל?

6 באוגוסט 2020, 06:52
ירידה במשקל    
4 תשובות
אם את יכולה אז להמשיך
אנונימית
להמשיך רגיל
ס
סטיץ' הבת
להמשיך רגיל
A
About a girl
להמשיך כרגיל
ק
קשקבל
באותו הנושא:
אם אני בדיאטה ואתמול אכלתי 2 משולשי פיצה וגלידה אני אשמין?: (
עשיתי הליקס ואתמול פתאום נרדמתי אז לא חיטאתי
היי אני בדיאטה ואתמול אכלתי חטיפים זה בסדר
מישהי דילגה עליי בפרח ממש נעלבתי
אם אני בדיאטה ואתמול אכלתי שניצל וציפס באירוע זה לא הרס הכל נכון?
אני בדיאטה כבר המון זמן ואתמול הלכתי לסרט ועליתי קילו
נרדמתי אתמול בכמעט 5 לפנות בוקר
אני בדיאטה ואתמול... (כננסו)
כמה שעות ישנתי אם נרדמתי אתמול ב21:38
אז הייתי בדיאטה 40 ימים בערך ואתמול בואו נגיד אכלתי קצת יותר מדי
אני בדיאטה ואתמול אכלתי יותר מידי שטויות: