15 תשובות
כשאת שואלת שאלה אז יש לך חץ למעלה, תבחרי "שאלה אנונימית".
אפשר שאתה שואל שאלה יש לך חץ כזה תגדיר משם אנונימי
שואל השאלה:
לא בצ'אט
לא בצ'אט
תשני את השם של הפרופיל שלך ל"אנונימית"
rot3m
זה לא הייתה השאלה שלה
זה לא הייתה השאלה שלה
שואל השאלה:
יש לי ניתוק מהמשתמש
יש לי ניתוק מהמשתמש
אה חשבתי לשלוח בפרטי
יש חץ למעלה
יש חץ למעלה
שואל השאלה:
ללחוץ על ניתוק משתמש?
ללחוץ על ניתוק משתמש?
לא
שאת שואלת את השאלה יש לך חץ למעלה
שאת שואלת את השאלה יש לך חץ למעלה
שואל השאלה:
אהה אוקיי
אהה אוקיי
שואל השאלה:
תודהה עזרת לי מאוד
תודהה עזרת לי מאוד
יש לך חץ למעלה כשאת באה לשאול שאלה
תשנה את הפרופיל שלך
שואל השאלה:
אבל מלא שולחים
אבל מלא שולחים
אי אפשר
באותו הנושא: