4 תשובות
הרבה מהם כן.
הרוב כן
נראה לי שזאת חובה אצלם ללכת לטיפול גם כי מטופלים מספרים דברים מאוד קשים ורגשיים, והם חייבים לפרוק את זה אחרי שהם משתתפים גם בחוויה ובמצב
חלקם כן
באותו הנושא: